»Hej, morda lahko pokličeš Rüdigerja Beckerja, on ima nekaj v mislih, ne vem, kaj točno, vendar je Neuerkerode lep kraj in zanimivo bi bilo, če bi šel tja in morda bo iz tega kaj nastalo, delavnica ali kaj podobnega.«
»Ste majhen trg z malo večjimi mesti. To je lahko velika prednost v enem pogledu: kot založnik ste zelo blizu svojim potrošnikom, zlahka lahko pridete v stik z njimi. Na to glejte kot na prednost, ki seveda prinese nekaj težav. Vaš obseg je tudi majhen. Vaša velika prednost je, da ste blizu svojemu občinstvu. V teh težkih časih je ta prednost še večja.«
»Morda bodo to avtomobili, morda tudi kaj drugega.«
»Morda bi v retrospektivi kaj spremenil, ampak tako je vedno.«
»Morda ne bomo nikoli vedeli, kaj se dogaja v črnih luknjah.«
»Druga stvar: slišal sem, da so v Sloveniji med karanteno nekateri založniki dajali zastonj dostop do digitalnih materialov za obdobje karantene. Po koncu karantene so jih začeli znova zaračunavati. Število ljudi, ki so bili pripravljeni plačati, je znatno naraslo. Našli so nove digitalne naročnike, ki jih prej niso imeli.«
»Po tenisu sem se usmeril v ženske - slaba poslovna odločitev«
»Njuha zadeve. Morda je na čem še hujšem.«
»Njuha zadeve. Morda je na čem še hujšem.«
»Morda jim bom zmanjšal carine ali kaj podobnega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju